THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


L☺☺K

At Me


0pen Y0ur ĚŸĚŠ



...







اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ كَرِيمٌ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي

Wednesday, April 08, 2009

عاااااااااااااركه بين ساعاتي وفران!!!ههههههه

الساعاتي : انت بعد ( الدقه ) دي لا تعاملني ولا اعاملك وانا (منبه ) عليك بكده من زمان
الفران : بلاش رغي ... انا ما احبش ( اللت والعجن )
الساعاتي : انا دغري ... ومعرفش ( اللف والدوران )
الفران : يااخي كل (عيش ) واسكت
الساعاتي : ماتغيظنيش دا انا(مليان ) منك خالص
الفران : عامللي (فص ) قوي ..انت( بتتقمر ) كده ليه ؟
الساعاتي : لأ .. لأ .. (صلح ) ملافظك ..احسن (امسح ) بيك الارض
الفران : اذا ما سكتش حــــــــــــــ ــــــاروح ( مفقعلك ) عينيك
الساعاتي : انت واقف ( تتنطط ) لي زي( الرقاص ) كده ليه ؟
الفران : رقاص ايه يا ( لوح )
الساعاتي : مايبقــــــــــ ـــــــــــــــ اش لسانك زي ( العقرب )
الفران : عقرب لما (يقرصك )
الساعاتي : انت عقلك ( فاضي ) انت راجل ( متاخر )
الفران : انت ( محروق ) مني ليه
الساعاتي : لانك راجل مش ( مظبوط )
الفران : دنا صاحب عمارات وانت مش طايل ( شقه ) تسكن فيها
الساعاتي : انا اجرت بيت من بابه ودفعت شهرين ( مقدم )
الفران : وجبت الفلوس ( منين )
الساعاتي : (الظروف ) اتصلحت
الفران : يعني طلقت الفقر طلاق مالوش ( رده )
الساعاتي : ولا كلمه ...تعالي بقي نقعد علي القهوه دي ( نركن ) فيها شويه
الفران : بعد ما تشتمني وتتكلم معايا الكلام ( الناشف ) ده عايزني اقعد معاك
الساعاتي : حقك عليا .. الواحد ( ســــــــــــــ ـــاعات ) يكون مش رايق
الفران :عشان خاطر ( العيش ) والملح حاقعد معاك ومسامح في اللي فاتت ....

0 التعليقات: