THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


L☺☺K

At Me


0pen Y0ur ĚŸĚŠ



...







اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ كَرِيمٌ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي

Tuesday, March 31, 2009

زوجة متغاظة من جوزها

واحد كان راكب عربيته ومعاه مراته

فجأة شاف في المرايه عسكري المرور

قاعد يشاور له وقف الراجل سيارته وجه الشرطي
الراجل سأله: ايه المشكلة ؟

الشرطي:انت كنت سايق بسرعة فوق ال180 كيلو في الساعة

والطريق سرعته القصوى 60 كيلو في الساعة

عشان كدا انا هديك مخالفة .

الرجل : لا معليش أنا كنت متعدي ال60 بشويه صغيره .

زوجته : لاإنت كنت ماشي على الاقل 160 .

قام الراجل باصص لمراته من فوق لتحت بحقد .

الشرطي : وبرده هديك مخالفة علشان الفانوس الخلفي المكسور .
الرجل : مكسور ؟؟ أنا ماكنتش اعرف أنه مكسور .

الزوجة : أووه إنت كنت عارف ان اللمبة مكسورة من كم أسبوع وانا قلت وانت نفضت صحححححح!!!!

وبص لها زوجها بصه حقد ثانية .

الشرطي : و مخالفة عن عدم ربط حزام الامان .

الرجل : إيه ! ! أنا فكيته لما وقفت السيارة وجيت عندنا .

الزوجة : لالالاأنت عمرك ما ربطت حزام الامان .

بص الراجل لمراته و زعق فيها : إنتي ما تعرفيش
تسكتي أبدا؟؟

سأل الشرطي الزوجة : لو سمحتي هو دايما يزعق فيكى كدا؟؟

الزوجة : لا بس لما يكون سكران .

الشرطي : سكران !!

الرجل : لا لا متصدقهاش دي مرة مجنونة ..

الزوجة: معليش اصلو شرب الزجاجة الى كانت فى العربية لما سرقناها

الشرطي : يعني السيارة مسروقة .

الرجل : مسروقة ايه بس يا باشا و يبص لمراته و الدم بيغلى ف نافوخه دي مجنونة والله
ويقول
شكلك عاوزه تتطلقي .

الشرطي للزوجة : ما هو دايما يهددك كده بالطلاق .

الست : مش لما يتجوزني الأول يبقى يطلقني
والله ياباشا دي مجنونة واتكتب لها علي خروج بدري

0 التعليقات: